Barcelona
It was the first time that we met

Barcelona
How can I forget

The moment that you stepped into the room
You took my breath away

Barcelona
La musica vibro y e Ilanos unio

And if God is willing
we will meet again some day


Mijn eigen handige tips / My own tips & tricks

***************** MUST READ **************

1) Klik hier voor mijn eigen bedrijvenlijst waar je geen Spaans nodig hebt om bij te werken, ideaal om te starten!/ My own list of companies where Spanish is not required, ideal to start!

2) Klik hier voor veelgestelde vragen over werken, wonen en leven in Barcelona / FAQ - in English as well

** Ook super handig **

1) Hier algemene tips / General Tips & Tricks

2) Baan? Belangrijk advies bij het zoeken: lees dit eerst voordat je begint!

3) Woning? Belangrijk advies bij het zoeken: lees dit eerst voordat je begint!

4) Kamer? Belangrijk advies bij het zoeken: lees dit eerst voordat je begint!

5) Zoek hier meteen een baan door "Dutch" OF "Holandes" OF "Nederlands" in het eerste vak in te vullen en "Barcelona" in de tweede!





Direct looking for jobs on biggest job site in Spain

6) Grootste huizenaanbod/ Biggest offer of houses in Barcelona

7) Loquo, van kamer via banen tot meubels / Loquo: from rooms via jobs to furniture in Barcelona

8) Stage in Barcelona lopen? Klik hier voor een up to date lijst!

en natuurlijk....

9) Spaans leren! Echte aanrader is VersiĆ³n Original *: goed, betrokken, kleine klasjes en heel erg betaalbaar! En midden in het centrum (om de hoek bij Placa Catalunya)! Learn Spanish here at the best language school in Barcelona! (*mail me voordat je een cursus gaat volgen voor eventuele kortingsacties!/send me a mail before you start a course for a possible discount!)

10) Zit je na het lezen van mijn blog (gebruik eerst de zoekfunctie a.u.b.) nog met een vraag over wonen/werken/leven in Barcelona? Dan mag je me mailen via e_mabel AT yahoo.com. Ik help je graag op weg.... maar mails met hele algemene vragen (daar kan ik niet zo veel mee) en mails met CV's (ik ben geen arbeidsbureau) worden niet beantwoord.

© Mabel at BCN, 2004.

Niets van deze website mag worden vermenigvuldigd of openbaar gemaakt door middel van druk, microfilm, fotocopie, plaatsing van teksten en/of afbeeldingen op andere websites of op welke wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur/maker.

Wednesday 28 January 2009

Tijd voor de tandarts!

Morgen is het weer tijd voor de tandarts!

Ik ga al een paar jaar naar Lenka toe. Niet alleen omdat het soms iets handiger is uit te leggen wat er met je gebit aan de hand is in het Nederlands, maar ook omdat ze me prima helpt voor een prima prijs!

Klik hier voor haar website.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin