Barcelona
It was the first time that we met

Barcelona
How can I forget

The moment that you stepped into the room
You took my breath away

Barcelona
La musica vibro y e Ilanos unio

And if God is willing
we will meet again some day


Mijn eigen handige tips / My own tips & tricks

***************** MUST READ **************

1) Klik hier voor mijn eigen bedrijvenlijst waar je geen Spaans nodig hebt om bij te werken, ideaal om te starten!/ My own list of companies where Spanish is not required, ideal to start!

2) Klik hier voor veelgestelde vragen over werken, wonen en leven in Barcelona / FAQ - in English as well

** Ook super handig **

1) Hier algemene tips / General Tips & Tricks

2) Baan? Belangrijk advies bij het zoeken: lees dit eerst voordat je begint!

3) Woning? Belangrijk advies bij het zoeken: lees dit eerst voordat je begint!

4) Kamer? Belangrijk advies bij het zoeken: lees dit eerst voordat je begint!

5) Zoek hier meteen een baan door "Dutch" OF "Holandes" OF "Nederlands" in het eerste vak in te vullen en "Barcelona" in de tweede!





Direct looking for jobs on biggest job site in Spain

6) Grootste huizenaanbod/ Biggest offer of houses in Barcelona

7) Loquo, van kamer via banen tot meubels / Loquo: from rooms via jobs to furniture in Barcelona

8) Stage in Barcelona lopen? Klik hier voor een up to date lijst!

en natuurlijk....

9) Spaans leren! Echte aanrader is Versión Original *: goed, betrokken, kleine klasjes en heel erg betaalbaar! En midden in het centrum (om de hoek bij Placa Catalunya)! Learn Spanish here at the best language school in Barcelona! (*mail me voordat je een cursus gaat volgen voor eventuele kortingsacties!/send me a mail before you start a course for a possible discount!)

10) Zit je na het lezen van mijn blog (gebruik eerst de zoekfunctie a.u.b.) nog met een vraag over wonen/werken/leven in Barcelona? Dan mag je me mailen via e_mabel AT yahoo.com. Ik help je graag op weg.... maar mails met hele algemene vragen (daar kan ik niet zo veel mee) en mails met CV's (ik ben geen arbeidsbureau) worden niet beantwoord.

© Mabel at BCN, 2004.

Niets van deze website mag worden vermenigvuldigd of openbaar gemaakt door middel van druk, microfilm, fotocopie, plaatsing van teksten en/of afbeeldingen op andere websites of op welke wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur/maker.

Sunday 25 January 2009

Nederlandse Kinki Kapper in Barcelona

Zaterdag was het tijd voor de kapper. Met een kleine kater ging ik op stap naar Arnold, die nèt een week geleden in Barcelona zijn deuren opende.

De eerste Kinki Kapper in Spanje, joehoe!

Na een heerlijke hoofdmassage (en een goede wasbeurt), ging de schaar erin. Ik wilde per se mijn model behouden en hoopte op een stijlere coup, want dat dikke (en soms pluizige) haar van me, ben ik soms echt beu.

Arnold was echt wel een uur met me bezig en het resultaat was echt verbluffend: 3 kilo haar kwijt en nog steeds een prachtig model!

Foto´s met mijn nieuwe haar volgen in mijn blog over Tarragona (er komt nog een blogje over Camp Nou: ja, ik ben lekker druk geweest dit weekend), maar wel alvast twee foto´s van Arnold!



(ja hij lijkt inderdaad van veraf een beetje op Ruud de Wild hihihi)

Wil je ook naar Kinki Kappers in Barcelona, ga dan langs bij C. Pintor Fortuny 14 (echt in het centrum) of bel 933 023 379 voor een afspraak, maar een kijkje op zijn website hier, kan natuurlijk ook!

Heren worden vanaf 20 euro geknipt en dames vanaf 25 euro!

2 comments:

Jan Veerbeek said...

Hallo Mabel,
Ik ben Arnold zijn vader en ben, evenals mijn vrouw Janny, aangenaam verrast en blij met het leuke berichtje dat je over KINKI Barcelona op jou site hebt geplaatst. Het zal zeker bijdragen aan het bekend worden van KINKI Barcelona. Bedankt.
Na weken van klussen is het heel leuk om het resultaat ook via jou site te kunnen zien. En wat betreft jou haar; uit jaren lange ervaring weten we dat na een knipbeurt door Arnold het haar heel lang goed in model blijft.
Met hartelijke groet,
Jan en Janny Veerbeek, Dedemsvaart.

Anonymous said...

ARNOLD!! Whaha, geweldig, in Barcelona ook nog eens...

Dat adres ga ik onthouden!

MK te B ;-)

Blog Widget by LinkWithin